Güzel başarı hikayesi başarılarınızın devamını dilerim. Ama ben Türkiye'den çıkmanızı biraz garipsedim burda ekmek yediniz burada biseyler başardınız yine de burda işinizin Türkiye ayağını kapatmamanizi isterdim. Bana göre doğru olan bu.