Hocalarım merhabalar tekrardan sipariş ile ilgili şimdi aradılar web üzerindeki bir siteden şikayetinizi gördük dediler r10 bu işlere yarıyormuydu? ilk defa r10'da karşıma böyle birşey geldi şikayetvar vs hiç bir yere şikayet konusu açmadım sadece buraya yazmıştım