Az paraki bir yemeğe 3 bin tl veriyorsun. Ayrıca kimin ne kadara ne aldığı önemli değil beğenmediysen almazsın tekrar. Bu tarz konular bölgeden bölgeye günden güne hizmeti veren kişiden kişiye değişiyor. Kuryenin hatasına göre bile değişiyor bunlar normal şeyler takılmayın bunlara. Trendyol yemekte aynısı hepsi aynı şans bu işler.
Hocam görüşlerinize saygım sonsuz ancak durum şuan böyle