Geçmiş olsun. Öncelikle forumdan gelecek yorumları bilmemekle birlikte bir avukat ile görüşmenizi ve gerekli mercilere durumu bildirdiğini bu halde saldırıya uğradığını söylemeni bu konuda gerekirse belediyeye, aradığın mercilere veya devlete dahi dava açıp kazanma durumunu sormanı öneriyorum. Bu konuda iyi bir avukat ile çalışman faydalı olacaktır. Sen belki çalışan ailesine bakan veya kendini geçindiren bir kişisin. Gerekli mercilerin önlem almaması yüzünden sen işinden, sağlığından, psikolojinden oldun. Bunlar geçici olcak olsa da bunun bir maddi manevi karşılığı olmalı. Avukat dışında televizyon kuruluşlarıyla görüşmenide öneririm. Çünkü bir şeyi hukuki olarak çözemiyorsan bilen kişi sayısını artırman kamuoyunda tepki yaratıyor ve bu olaya müdahale edebilecek mercileri tetikleyebilir.
Şahıs olarakta sana önerim eğer durumun varsa veya ortamın var ise bahçe, çatı, ek bir oda. Büyük boy veya orta boy ırk bir köpek sahiplenirsen bir daha hiç biri sana yaklaşamaz. Cane Corso, Rottweiler, American Pitbull Terrier, Dogo Arjantino gibi ırklarda bir köpek sahiplenirsen sokak köpekleri yaklaşmamayı tercih edecektir. İnsanı hedef görebilir, kendi cinsini hedef görebilir ama kendi cinsinden korkabilir veya hasar alma riskini göze alamayabilir.(Sokak köpeklerine saldırı düzenle veya zarar ver demiyorum yanlış anlaşılmasın insan kendi güvenliğini Türkiye de kendi sağlamak zorundadır. Bir kez yaşıyoruz bu hayatı...) Veya araba almak tabi oda yüksek maliyetli bir öneri.