YusufArda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.6 egea
düşünülebilir egea iyidir sürdüm ama otomatiği nasıldır bilmiyorum tek ben kullanmayacağım için otomatik düşünüyorum.

dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Müstakil eviniz şirketiniz yada sitenin otoparkında şarj cihazı yoksa normal biri için elektrikli araçlar hala lüks.
Diğeri içinde Jetta öneririm.
Maalesef tek seçenek avm veya otopark şarjları.
Jetta golfe göre daha pahalı değil mi hocam, neden jetta önerdiniz?