Konu sahibi arkadaş doğrudan FTP editörü ile geliştirme yapıyor Ki baştan hatalı işlem bu devirde. Geliştirmeyi localde yapsanız bu sorunlardan daha hızlı kurtulursunuz. Hangimiz sürekli F5 yapmıyoruz ki