Hayvanları seviyorum ama kendimi bildim bileli köpeklerin en ufağından bile korkarım hatta kabuslarım hep köpeklerle alakalıdır. Aynı durum bende de var. Hayvanı sevmekle insanı sevmemek arasında kalıyor bazı toplumlar, biz o noktadayız. Tamam bendeki uç bir durum, köpeklere karşı saplantı derecesinde bir korkum var fakat her ne olursa olsun her sokak başında ayrı bir kalp krizi geçirmemeliyim. Toplumca, milletçe köpek sevmek demek her köşe başında bir sürü bu canlıları salmak demek değil.