Sokağımızda bir köpek var, vakti zamanında binadan biri mama vermiş diye o binanın önünde pinekliyor genelde. Aktif bir şekilde besleyen yok fakat orayı sahiplenmiş. Motor kullanıcısıyız her marşa bastığımızda yanımızda bitiyor. Evimizde kedi besliyoruz kimse hayvan severliğimizi sorgulamasın fakat bir gün hanımın ayağını kapacak bende onun ayağını kapacağım. Birkaç kişiye saldırmamış diye bu o hayvanı zararsız yapmaz. Bazı sokak hayvanları kesinlikle topluma uygun değil hele ki çeteleşenler var.
Allah kolaylık versin hocam, zor bir durum. Motor / bisiklet bi nebze dikkat çekiyor ve kaçmak mümkün ama yayaya saldıran hayvanın direkt alınması lazım oradan.