6 yasımda sokaklarda büyüdügüm için - su satarak basladım direk ve sonrası simit -
ayakkabı boyama ve simit satarak
14 yasıma gelince restorana alındım askere kadar orda calıstım
askerden sonra 2 daha calıstım ve 2 yıl önce barlasmedya panelini kurdum su anda buradan ilerliyorum
( DESTEK OLAN HERKESE ÇOK ÇOK TEŞEKÜRLER )