Selam olsun,
İran devleti hiçbir zaman direkt olarak kendi böyle bir saldırı yapmaz.
Her devletin usulleri farklıdır.
İran, desteklediği terör örgütleriyle bir hamle yaptıracak ve saldırının mesajını sadece muhatabı anlayacaktır.
Yapabileceği en çılgın şey İsrail'e değil Ortadoğu'da yer alan Amerikan askerlerine ya da İsrail konsolosluklarına yönelik terör örgütlerini saldırtmaktır ki İran ile bağlantısı kurulamayacak şekilde yapılır.
İran devletini seversiniz/sevmezsiniz lakin diplomasi ve illegal mücadele yöntemleri çok net ayrıca çok serttir.