kuzen su satardı onun yanında bardağı taşırdım. harçlık çıkardı.. sonra niyet yapmıstım satmıstım. diger girisimim de sanırım onceden demirci olan bir araziymis ki toprak altında demirler civiler cıkıyordu onları biriktirip sattım. sonra tekstil atolyesinde calıstım... Aslında az da olsa para her işte kazanılıyor sanırım muhim olan biriktirebilmek tasarruf edebilmek. belki toplum olarak o konuda eksikliğimiz vardır.
kötü alıskanlıklar sigara icki kumar. bunlara cok erken yasta alısan bir yeni nesil goruyorum yasları belki 15 yok. gelecekleri kolay olmayacaktır.