orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bisiklet değişmek istediğimde babamın izni olmamıştı. Bisikletimi satıp 2. el bisiklet almıştım. 12-13 yaşında bu cesareti gösterip bisikletini almaya gittiğim astsubay abi anlaştığımız fiyattan daha uyguna bisikletini satıp bir de yanında hediyeler vermişti. Sonra abartısız 1-2 sene özellikle yaz tatillerimde bisiklet ve bisiklet malzemeleri satmaya başlamıştım… 🙂

Bu cesaretin hayatım boyunca çok iyiliğini gördüm. Ciddi olan insanı, kandırmaya çalışanı, iyiliği karşılıksız yapanı, dolandırmaya çalışanı çocukken tanımak nasip oldu.
Ciddi olan insanı, kandırmaya çalışanı, iyiliği karşılıksız yapanı, dolandırmaya çalışanı çocukken tanımak nasip oldu. çok doğru hocam