Bisiklet değişmek istediğimde babamın izni olmamıştı. Bisikletimi satıp 2. el bisiklet almıştım. 12-13 yaşında bu cesareti gösterip bisikletini almaya gittiğim astsubay abi anlaştığımız fiyattan daha uyguna bisikletini satıp bir de yanında hediyeler vermişti. Sonra abartısız 1-2 sene özellikle yaz tatillerimde bisiklet ve bisiklet malzemeleri satmaya başlamıştım
🙂
Bu cesaretin hayatım boyunca çok iyiliğini gördüm. Ciddi olan insanı, kandırmaya çalışanı, iyiliği karşılıksız yapanı, dolandırmaya çalışanı çocukken tanımak nasip oldu.