Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gram anlamıyorum hocam bunlardan, iyi mi kötü mü bu huyum hiç bilmiyorum.

Ama sanırım şu an kötü bir şey olmuş gibi?
Spotta bekleyen için sorun yok.. Vadelide olup long'ta yakalandıysan sıkıntı büyük..


A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah daha da kötü etsin. Birkaç aydır nakit bekletiyorum.
50 55k lari. Beklediğim düzeltme umarım en kısa zamanda gelir.
o kadar düzeltir mi bilemiyorum hocam.. bende izliyorum bakalım...