SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
google analyticsi doğru kullanmak için öncelikle doktora falan yapmak lazım, bir araç nasıl bu kadar kullanıcı düşmanı hale getirilebilir büyük başarı
Çok haklısınız. Sizin gibi alanının uzmanı biri bile bunu söylüyorsa hakikaten durup düşünmekte fayda var. Ne kadar çok insan bıkmış, usanmış artık. Tek bir inanç dahi yok.

Konuyada ekledim ama son yazı olduğu için buraya da eklemek isterim... EDİT:


ÇOOKKK ÖNEMLİ EKLEME (ADSENSE GELİRLERİM ARTTI)

arkadaşlar çok enteresan birşey oldu eş zamanlı adsense olan bir sitemi de clarity'ye eklemiştim ve oradada sonuçlar google analytics gösterdiğinin çok üzerindeydi clarity'yi eklediğim günün 2. gününden itibaren çok enteresan bir şekilde aylardır ortalaması aynı giden adsense gelirlerim %44 arttı. Net rakam. E tabii google clarity kodunu görüyor ve gerçek istatistikleri de gördüğümü görüyor hatta kişileri izleyip ne kadar süre kalıp nereden geldiğini ve reklam tıklamalarını da tıklama durumlarını da (fiilen) gördüğümü görüyor. şimdilik durum biraz reale dönmeye başladı ama daha değil daha çok fark var...

2 senelik bir proje ısrarla izlemey devam edicem AHHHHH GOOOGLE SEN Bİ 2 SENE DOLANDIRDIN MI ACABA!!!