Deniz abi ile tanışmamız ve projesinde yer almamın hikayesini zaten kendisi anlatmış.
Kendisini tanıdığım günden beri şimdiye kadar tanımış olduğum en samimi insanlardan biri olduğunu söyleyebilirim.
Tabii ki dostluğumuz sanal'a dayalı olmadı görüştük ve yine yapabileceğimiz içerikler hakkında konuştuk.
Mükemmel karaktere sahip, güzel ticari zeka ve ileri görüşlü birisi olduğunu da söylemem gerek, kendisine teşekkür ediyorum ve çıktığı bu yolda başarılar diliyorum.
Hocam sen ne zaman moderatörlükten çıktın ki şu an farkettim
Çok güzel konu başarılarınız daim olsun, yukarıdaki mahkemelik diyen kişiyi de açıklarsanız güzel olur