Fahrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel bir yazı olmuş elinize sağlık. GL HF

Okuyunca her şey çok basit olmuş gibi geliyor. Ama arkada 11 yıllık bir tecrübe var.
İlham alacak arkadaşların bunu unutmaması gerekiyor
Kesinlikle en mantıklı yorum.
Ben önce 0 dan gelindi bu duruma sandım ama zaten yurtdışında ofisi olan tecrübesi olan kişiymiş.
Tabi başarı büyük tebrikler.