DelpaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu an kullandiginiz telefon konusunu actigim telefon mu? Kullandınız mı yani bir süre cihazı
İkinci cihaz olarak kullanıyorum. Şuan bu yorumu Redmi 12'den atıyorum. Ana cihaz olarak kullanılacaksa önermem.