Selamlar,
Kışın hizmete sunulması için 7/24 sıcak su
dan kastınız nedir acaba?
Merhaba, burada doğalgaz yok, herkes güneş enerjisi koyuyor ve kışın çalışmıyor güneş olmadığı için, biz elektrikli kombi koyduk sürekli sıcak su mevcut. Bu bölgede bu sistemi uygulayan tek biziz.
Hayırlı uğurlu olsun hocam. Allah bol kazançlar versin 😊
Eyvallah sağolasınız.
Hayırlı olsun, bol kazançlar.
Teşekkürler
Eyvallah sağolasın
Hayırlı olsun, umarım işinizi büyütürsünüz, hayırlı satışlarr.
İnşallah eyvallah
Hayırlı olsun. Araçla gelinebiliyor mu İstanbul'dan? Bir de günlük oda ücretiniz nedir?
Evet araba ile gelinebiliyor, arabalı vapurlara biniyorsunuz 1 saat sürüyor vapur. Veyahut Alibeyköyden otobüs ile de tek seferde gelinebiliyor. R10'da özel 5000TL yerine günlük 4000TL
Hayırlı olsun, rabbim utandırmasın.
Eyvallah sağolasın