hiciste adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar,
Kışın hizmete sunulması için 7/24 sıcak su

dan kastınız nedir acaba?
Merhaba, burada doğalgaz yok, herkes güneş enerjisi koyuyor ve kışın çalışmıyor güneş olmadığı için, biz elektrikli kombi koyduk sürekli sıcak su mevcut. Bu bölgede bu sistemi uygulayan tek biziz.
JMoriarty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı uğurlu olsun hocam. Allah bol kazançlar versin 😊
Eyvallah sağolasınız.
CCTNKY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun, bol kazançlar.
Teşekkürler
bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güzel beğendim.
Eyvallah sağolasın
LETRX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun, umarım işinizi büyütürsünüz, hayırlı satışlarr.
İnşallah eyvallah
DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun. Araçla gelinebiliyor mu İstanbul'dan? Bir de günlük oda ücretiniz nedir?
Evet araba ile gelinebiliyor, arabalı vapurlara biniyorsunuz 1 saat sürüyor vapur. Veyahut Alibeyköyden otobüs ile de tek seferde gelinebiliyor. R10'da özel 5000TL yerine günlük 4000TL
Netkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun, rabbim utandırmasın.
Eyvallah sağolasın