Merhaba, kendim uzun zamandır full time ve freelance çalışmaktayım. Bir ara kendi yazılım şirketim vardı kapattım. Aktif olarak işletmesi olan, aman müşteri kaybederim bilgi vermeyeyim, kendime rakip mi çıkartıcam bide demeyen olursa özelden birkaç soru sormak istiyorum. Şimdiden çok teşekkür ederim,