Kanin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bilmediğimden soruyorum ve konuyla biraz alakasız r10 da nasıl yeni konu acabilirim?
konuyu açmak istediğiniz kategoriye girin ve sağ üstte konu aç butonuna basın, hoşgeldiniz.