Hayırlı olsun
Eyvallah.
Çok güzel böyle bir yerim olsun isterdim
Hayırlı olsun, mesajımız bulunsun, belki yolumuz düşer bir selam veririz
Eyvallah, her zaman bekleriz
O konuyu hatırlıyorum. Hayırlı, uğurlu olsun inşallah
Evet

teşekkürler.
Hayırlı olsun, r10 özel indirim var mı? Aklımızda bulunsun.
Bir şeyler yaparız ya, canın sağolsun

Eyvallah.
Hayırlı uğurlu olsun, bol kazançlar. R10.net promosyon kodumuzu alabilir miyiz
Eyvallah, normalde 5000TL R10'a özel günlük 4000TL yaparız
Eyvallah