Konuyu okuyan herkesten ricamdır. Daha verimsiz bile olsa Google kullanmayı bırakıp yandex, bing gibi sayfaları kullanır mısınız? 3, 5 dememek gerek çünkü artık her yer spam, her yerde emek hırsızı siteler ve inanılmaz kötü performans veriyor siteler. Bugün itibarı ile tüm sitelerimden analytics kaldırdım, telefondan google'a ait 4 uygulamayı da sildim. Gmail ücretli kurumsal mail kullanıyordum onları yandexe taşımaya çalışıyorum. İllallah dedirtti artık vallahi.