Birebir veya canlı kurslara yönelmenizi önermem. Yazılım bana göre tekrar ederek ve hata çözerek öğrenilen bir şey. Udemy vs. gibi platformlardan videolu kurslar alıp kendinizi geliştirmeniz daha iyi olacaktır diye düşünüyorum. Takıldığınız yerde geriye dönüp tekrar izleyebilir, notlar çıkartabilir, olası hataları kendiniz çözebilirsiniz. Yazılımda bir hatanın çözümünü biri size gelip direkt söylerse çokta etkili olmuyor. Siz araştırarak deneyerek yaptığınızda onu öğrenmiş oluyorsunuz.
Canlı olarak ders anlatacak kişinin bilgi seviyesi de önemli. Gerçekten iyi bir bilgiye sahipse sizin için gereksiz bir kurs olacaktır çünkü yolun başındasınız. Yetersiz bilgiye sahipse de hatalı bilgilerle size zaman kaybettirebilir.