Kredi kartimin minumum ödeme tutarı var ancak şuan bayram felan derken nakit en azından minumum ödeyecek nakit para yok üstümde, ek hesap var onunla ödenebiliyor ancak ek hesap ile minumum ödesem ek hesap faizi mi daha karlı gelir yoksa kartın ödemesini maaşa kadar bekletmek zorunda kalsam mi daha karlı olur ona karar veremedim. Enpara ile görüştüm ancak onlarda temsilci olduğu için net birşey konuşamıyorlar.