Merhaba, 2 çocuğum ve çocuğumun 1 arkadaşı yazın tatile gideceğiz. Otel rezervasyonlarına bakıyorum 2 oda tutmak istiyorum seçiyorum fakat her odada 1 yetişkin şartı koşmuşlar sitelerde. Bunun önüne geçme şansımız var mı? 1 yetişkin, 3 çocuk 2 oda kiralamak istiyoruz. Bilen varsa cevaplarsa sevinirim.