İstanbul kuaför konusunda en berbat şehir. Hiçbir yeri tavsiye etmiyorum. Ekonomik olarak nispeten daha kötü bir şehirdeyken daha iyi kuaförler görüyordum. Burdakiler alışmışlar subay tıraşına, herkesi tek tip yapıyorlar. Çözümü de yok malesef. İki yaka da aynı durumda.