Eski analytics çok daha iyi basit ve kullanışlıydı şimdiki tamamen çöp google ceo mu değiştirdi naptı bilmiyorum ama her geçen gün kötüye gidiyor kendi sonlarını hazırlıyor gibiler
Kendi sonlarını hazırladığı konusuna herşeyden çok katılıyorum ve gerçekten diliyorum bunun olmasını. Bu kadar insan emeği sömüren başka bi işletme görmedim. Artık çok alanen yapıyorlar bide o kadar alanen ki hani anlamak için profesyonel olmaya gerek yok.