enessivriii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Google Analytics önceden daha verimliydi, ama şimdi gözümde çöp. Google'ın zaten yenilik adı altında yaptığı neredeyse çoğu çalışmaları çöp olarak kabul ediyorum.
Kesinlike katılıyorum.

cmlndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence google bilerek yapıyor bunu.
Kesinlike katılıyorum.Potansiyel adsense gelirlerini de gizlemek için en başından beri analytics istatistiklerini de gizliyor. Kesinlikle farklı bir analytic aracı ile (clarity çok başarılı sunucu tarafında da teyid ettim anlık) test edip hatta adsense alternatifi bir reklam modeli ile de gelirleri test etmek artık şart oldu.