Bu da birşey mi ?
Son 4 aydır, boş oldukça bu tarz dolandırıcıları avlıyorum, taktiklerini çözmeye ve onları avlamaya çalışıyorum, bir kaçını avladım ve gerekli mercilere yönlendirip gereğini yaptım

Hobi olarak uğraşıyorum, hiçbirşey yapamsamda reklamlarını, açtıkları siteleri, sunucuları vb. tespit ettiklerimi kaynağına bildirip kapatırıyorum yada farklı yollardan onlarla uğraşıyorum

hele bu arayan salaklara karşı bağışıklık kazandım, adamları sinir edip gerçek bayiliklerini tespit ediyorum sonra şikayet ediyorum

sonra geri arayıp özür diliyor şikayeti geri çek diyor yada para öneriyor kesinlikle kabul etmiyorum
bir zevkimiz var onuda satın alamasınız kardeşim