Merhaba, Ziraatten nakit avans çekiyorum alacakları faizi göstermiyorlar.Fazla parada eksilmiyor. Sadece taksit yaparken işlenecek faizi gösteriyor. Acaba taksit yapmayınca nakit avanstan faiz almıyorlar mı?