Herkese selamlar, bayramlar küslerin barıştığı, çocukların harçlık ve şeker için heyecan duyduğu, büyüklerimizin ellerini öptüğümüz, vefat edenlerin ise mezarlarını ziyaret edip andığımız günler olması beni çocukluğumdan beri heyecanlandırmıştır. Her bayram mutlaka erkenden kalkarım Bütün forumdaşlarımın Ramazan Bayramını kutluyorum. Umarım hepiniz mutlu bir bayram geçirirsiniz. Sloganımı da bırakıp gidiyorum kalın sağlıcakla.
Mahallenizin lisanscısı Seri Lisans