aralıklı olarak sporla ilgilendim, toplamda 1,5-2 sene kreatin kullandım bende dökülmeyi tetikledi
sende dökülme yoksa genetikten olabilir
@nul;
ben 1 ay önce saç ektirdim
Anladım saçının dökülme sebebini de doktor kreatinden olduğunu söyledi sanırım yediğin yemeklerden kullandığın sampuanlardan veya yaşlandığın için değil kreatin den dedi dimi doktor.
@controlsuz;
kendin söylüyorsun sende yoksa genetikten olabilir diye