Daha öncesinde de PTT 'nin bu tarz vardı. PTT 'e bizzat bildirdim hiç bir şey yapmadılar, gelen sms linkine tıklamayın diyor. *********** bunlar ve PTT 'nin sitesini kopyalamışlar insanların alın terine el koyuyorlar bunlar *********** dedim, ne yapmamızı bekliyorsunuz diyor. Yetkilerinize bildirin siteyi kapatmak için ilgilensinler dedim halen sms linkine tıklamayın bize ait değil dedi. Aferin insanlar dolandırılsın siz hiç bir şey yapmayın dedim