Ruhşat Sahibi Baban olduğu için araç sahibine bu yüzden yaziyorlar seninde ehliyetin olmadı için sanada ceza kesiyorlar ehliyetın olmadan araç kullaniyorsun sana ayri ceza keşerler araç sahibi ehlitsiz birisine araç verdiği içinde ayri babana keşerler geçmi olsun