Babanıza yazılan ceza haksız değil. Ehliyetsiz araç kullanımında ceza ikiye bölünüyor. Araç sahibine ve aracı kullanana. + Aracın bağlanması gerekiyor. Aracı bağlamadıysa zaten merhamet etmiştir. Babanızın ehliyeti olsa da ceza "Ehliyetsiz araç kullanma" olarak geçiyor. Kanun bu şekilde.