@berateren;

Ehliyetsiz araç kullanırsanız, 13 bin TL siz yersiniz.

Araç ruhsat sahibi, ehliyetsiz birisine araç kullandırdığı için 'Aynı' cezayı oda yer,

ayrıca plakanızı kontrol etmenizi isterim, plakaya da ayrıca yazıyorlar.

Yatın kalkın, aracı bağlamadıklarına dua edin. Çekici yediemin vs çok sıkıntı