Konu
Ehliyetsiz ceza yedim, sorum var
09-04-2024, 18:35:09
#2
Farukturgut
Geçmiş olsun insiyatif olarak yazmaya bilirdi ama kanunlara göre haklı. Sanırım ödemeniz gerekiyor cezayı ödedikten sonra itiraz edip şansınızı deneyebilirsiniz