Yaptıkları işi benimsemeyen ve ciddiye almayan kişiler genelde bu tarz fiyat ihlallerinde buluyorlar. Aslında yaptıkları şey emeklerini ve ellerinde ki ürünleri değersizleştirmekten öte değil. Kendi sektörüm açısından konuşmam gerekirse, taban fiyat ihlalinde bulunan herkesi reportluyorum ceza verip vermemek yönetime kalmış bir durum. Sana da şu yönden katılıyorum hocam ceza puanlarının artırılması gerektiğini düşünüyorum. En azından 2 olan ceza puanı 4'e çıkarılabilir.