Değil, kategoriye uygun olmayan konuyu raporluyorum konu taşınıyor ya da siliniyor. Sonra aynı kişi bir iki gün sonra yine açıyor ben yine raporluyorum. 6 7 kez raporladım farklı günlerde, ceza puanı aldığını da görmedim. Ceza puanı almasını ben de istemem ama o zaman kural kaldırılsın cezası yoksa.