15K'ya hepsinden çok az alabilirsiniz. Bence bunu hisse senedi fonuna yatırmanız daha mantıklıydı. Böylece hepsine ve daha fazlasına tek bir fonla yatırım yapmış olacaktınız. Hisse senedi fonlarının yıllık getirileri %150-%200 arasında. Yani oldukça kârlı.
Aynı şekilde altın fonları da son derece mantıklı diye düşünüyorum. Örneğin GGK altın fonu var, 10 bin liraya 1 ayda 1780 TL getirdi.