Merhaba saygı değer büyüklerim size bir sorum olucak benim borsada yaklaşık 15k param var. Thyao, Tüpraş, Tofaş, Sise, İsctr, enjsa, ASELSAN, Astor, vesbe şirketlerinin hisseleri var ve ekleme yapıyorum. Ekleme yapmak yerine hepsini satıp döviz ya da altın almalı mıyım yoksa kalsın mi