Temizlik yoktur, bide belki kamera olabilir.

Farklı bir şey başına gelmez, ne gelebilir. Temiz ve güvenli yer de zaten kendini belli eder.
Derme çatma bir yerde durursan şüphelen.

4-5 kişiyseniz güzel bi apart tutarsınız zaten.