hocam ben de cok cekingen utangac bir insanim gercekten birine merhaba demeye bile cekinirdim tanidik gorunce yolumu degistirirdim o derece sorunlu bir insandim su an kalbur ustu elit denilebilecek bir mekanda garsonluk yapiyorum hemen hemen herkesle iletisime gecebiliyorum, rahat olmaya calis kimse senin hakkinda bir sey dusunmuyor. masadan boslari alirken beyefendi/hanimefendi devam ediyor musunuz, boslari alabilir miyim vs. kulluk bosaltirken kullukte sigara varsa efendim kul tablasini degistirebilir miyim gibi cumlelerle ufak iletisimler kurmaya calis hicbir sorun olusmadigini goreceksin, eminim senin icin cok hos bir tecrube olacaktir. iyi calismalar dilerim.