Merhabalar elinde kurumsal sade wisecp teması olan var mı? Varsayılan temaları hem kasıyor hemde basit gözüküyor kısacası güven vermiyor artık. Teşekkür ederim. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
elimde cloudy7 teması var isterseniz iletişime geçebilirsiniz.