Hocam korkacak bişey yok relaks ol, bende öğrenci dönemimde çok yoğun bilindik bir restoranda komi olarak çalıştım öyle abartılacak yada korkacak bşr duurm yok akışına bırakın.
Tavsiyem iş ne kadar iyi olur olsun kalıcı gözü ile bakmayın herzaman daha iyi bir hedefiniz olsun.