Galiba dedim çünkü tam belli değil arkadaşa söylemiştim zaten kendisi bir yerde çalıştığı için bana iş bulabilir misin diye o da ararım demişti dün bir yerde komi olarak bulmuş bayramın 2 günü çalışabileceğimi ona söylemiştim ilk defa bir deneyimim olacağı için korkuyorum açıkçası ama bu sayede çoğu şeyi öğrenebileceğimi geleceğe yatırım olacağını düşünüyorum, şimdiden elim ayağım titriyor.
edit : iş gece saatlerinde ve bayramın ilk günüde çalışmaya karar verdim günlük iyi bir miktar ücret verecekler yani açıkçası asgari ücretin kat ve kat üstü gibi bir şey, deneyimlerimi belki yazarım 😂