Mersinden 14 Pro max çift hat 256 gb aldım 7-8 ayı geçti hiç kapanmadı daha ocakta aç kapan olması gerekiyordu oda olmadı sanki tr cıhazı gibi kullanıyorum gidip çok para verme 27 bin liraya aldım ben şuna taş çatlasın 30 olsun şahane telefon
hocam Mersin'de nereden aldın PM atabilir misin?