Hat fiziksel mi? Yurtdışı numarası mı +90 mı? 3. parti uygulama kullanıyor musunuz? (modlu WhatsApp)
Bunları detaylandırırsanız bilgili arkadaşlar daha rahat yardımcı olacaktır.
Ayrıca WhatsApp'a mail atmayı denediniz mi?
Yurtdışı numarası kullanıyorum.
3. parti uygulama kullanmıyorum.