Mobil uygulama geliştiriciler istisna kapsamında. Vergi dairesine bir dilekçe gönderip, yazı alıyorsunuz o yazı ile bankanızdan bir hesap açtırıp gelen paranın otomatik olarak %15 inin kesilmesini sağlayabiliyorsunuz. Bunun harici vergi ödemenize gerek yok. Eğer başka yerde sigortalı çalışmıyorsanız bağkur otomatik başlar.
Eğer bu yöntem size uymuyorsa şirket açarak gelen net tutara %0 kdv ile fatura kesmelisiniz (kdv muafiyeti için mutlaka özelge alın son durum nedir bilmiyorum ama eskiden paranın yurtdışından döviz olarak gelmesi şartı vardı google yurtiçi tl olarak gönderiyordu paraları, özelge istemiştik o zamanlar ama şuan ne durumda bilemiyorum). Kestiğiniz faturanın gider gösteremezseniz tamamı kar görüneceği için tamamı üzerinden gelir vergisi ödemeniz gerekecektir. Ayrıca bu yöntemde şirket giderlerinizde olacak.