Selamın aleyküm arkadaşlar play store da uygulamam var ve uygulama içi satın alım oluyor play store üzerinden . Yaklaşık 100 de 30 kadar play store kesinti yapıyor kdv ve kendi komisyonu için bundan sonra hesabımıza para yattığı zaman ayrıyetten gelir bildirimi yapmamız gerekiyormu yapmazsak ceza gelirmi